Sunday, March 13, 2011

My werkplek...

Ek kan nie glo die eerste week by die University of California, Davis is nou reeds verby nie - maar dis goed, want ek begin nou baie huis toe te verlang.

Ek was baie besig met 'n volbelaaide skedule. Die eerste twee dae was ek in die "Department Humanities, Social Sciences and Government Information Services". Dit was inderdaad interessant, veral as mens in ag neem dat meeste van die mense in hierdie afdeling PhD's het in die vakgebiede wat hulle bedien. Tussen hulle is hulle 'n groot aantal tale (veral Europese en Oos Europese tale) magtig.

Ek was oorweldig deur die waardevolle versamelings in hulle "Special Collections" afdeling. 'n Groot gedeelte van die versameling fokus op die geskiedenis van die Amerikaanse weste. Omdat hulle baie fokus op landbou het hulle ook baie versamelings wat op landbou fokus. Daar is onder andere 'n versameling van handleidings vir alle moontlike trekkers. Hulle kry glo daagliks navrae hiervoor van trekker eienaars reg oor die wereld.

Vrydag het ek 'n besoek afgele in hulle stelsels afdeling.

Ek het ook 'n kantoortjie in die biblioteek - nou nie "state of the art" nie, maar daar is darem baie spasie om te werk - en lekker oop rakke. My program is egter so vol, dat ek nie regtig baie tyd hier spandeer nie.

Ek sien uit na die volgende week op UC Davis.

No comments:

Post a Comment