Friday, February 18, 2011

Aan die einde van ons eerste week...

Dit is vandag presies ‘n week nadat ons hier aangekom het. Vandag was ons Purdue toe. Op die RLC blog is daar meer oor my indrukke hieroor(http://salibraryacademy.blogspot.com/). Ek moet ook bieg, voordat ek gekom het, het ek nogal gewonder wat kan die Amerikaners ons nou regtig leer. Maar, ek is werklik stomgeslaan oor wat ons al geleer het. Hierdie mense het net die vermoe om probleme anders aan te spreek en hulle luister werklik na die behoeftes van hulle gebruikers. Ons het inderdaad al ongelooflik baie geleer!
Nog 'n fout wat ek gemaak het, was om soveel warm klere in te pak. Noudat die sneeu begin smelt het, word dit lekker warm. Selfs al is dit soms koud en winderig buite, is al die geboue binne baie warm. Ek hoop maar die heerlike warm weer wat ons gister en vandag gehad het, hou aan die hele naweek. Toe ons hier aangekom het, was alles toe onder die sneeu – nou het die sneeu gesmelt en kan mens ewe skielik sien waar koringlande en damme is!

Kyk, ons word behoorlik soos VIP's hier behandel! Het so ewe 'n limosine waarmee ons rondgery word!
Ons is nou behoorlik tuis in Champaign en ken selfs al die busroetes na die beste winkelsentrums. Ons is al tuis in die koffie shops, en weet al dat jy byvoorbaat vir 'n small koffie vra - tensy jy natuurlik baie dors is! Hulle brownies is inderdaad iets spesiaal en hulle peanut cookies en chop chip cookies is ook aan te beveel. 'n Scone is nie 'n botterbroodjie waaraan ons gewoont is nie, maar eerder 'n baie soet muffin. Hulle kos is oor die algemeen baie soet en hulle porsies groot.
Ons het gister-aand na 'n Jazz uitvoering in die Krannert Centre op die kampus gaan kyk. Baie van die universiteit se personeel en studente kuier hier saam terwyl opkomende kunstenaars die geleentheid kry om op te tree en hulself bekend te stel. Daar was ook 'n wyn-proe geleentheid - en baie lekker kaas en beskuitjies! Dit is lekker om betrokke te raak by die aktiwiteite op kampus. Ek sal graag wil probeer om Sondag hier na 'n kerkdiens toe te gaan en dan wil ek nog na basketball of ice hockey game gaan kyk...
So many things to do....



No comments:

Post a Comment