Tuesday, April 26, 2011

Lake Tahoe


















Byna tagtig dae in die VSA - kan julle glo!

Ja, die tyd het vinnig verby gegaan en ek het ongelooflik baie geleer, gesien en beleef, maar, ek dink dit is nou tyd om huis toe te gaan. Veral, nadat ek verlede naweek een van die mooiste plekke in die wereld besoek het, voel ek dit was alles die moeite werd. Kom ek vertel julle van Lake Tahoe...


















In Davis is dit nou lente en sonnig en bedags kan ek al somersklere dra. Lake Tahoe is in die berge, ongeveer 2 ure se ry vanaf Davis, California. Dit is ongeveer 7000voet bo seespieel, en dus heelwat kouer as die laerliggende Davis. Hier is sneeu , baie sneeu. Daar was huise waar ons verby gery het, waar die sneeu hoer as die huise self was. En dan is daar rye en rye Denne plantasies. En dan, die diepblou meer. Dit is net onbeskryflik mooi.














Hier is ook verskeie ski oorde waar mense van regoor die VSA kom vakansie hou.



Net voordat ek uit Suid-Afrika vertrek het, was daar 'n besoekende veearts by ons op Onderstepoort. Sy was toevallig van UCDavis af. Sy is nou terug in Davis, en het my genooi om saam met haar en haar man vir die naweek Lake Tahoe toe te gaan. Ons het in vriende van hulle se vakansiehuis gebly.







Saterdag het ons al om die meer gery en plek-plek gestop vir foto's. Ons het later die middag "snowshoeing" gedoen - mens trek sneeuskoene aan en loop op die sneeu (maklik, ne!) Dit was baie lekker - al het ek 'n paar keer op my agterstewe geland (gelukkig was die sneeu sag!). Sondag was ons rustig, want dit het baie gesneeu. Met die terugry het ons 'n ander roete gery en het ek my weereens verwonder aan die mooi natuurskoon.
































No comments:

Post a Comment