Saturday, April 9, 2011

New York, New York!

Wat se mens van New York? Hoe som jy een van die wereld se grootste stede in 'n paar woorde op?







Laat ek so probeer begin: New York is inderdaad baie groot - veral as jy so uit die vertrekkende vliegtuig daaroor terugkyk. Dit is behoorlik deur water omsingel en mens sien nie gewone, voorstedelike huise nie: net baie hoe geboue. Die mense wat hier in Manhattan bly, bly in, wat van buite af lyk na, oninteressante, kleinerige "apartments" - wat glo geweldig duur is.
Maar, dit wat ons al in die flieks gesien het, sien jy inderdaad hier: die baie geel taxis, die subways (eintlik sien mens dit nie, jy weet net dit is daar onder erens), baie, onvriendelike, haastige mense - meestal in donker korporatiewe snyerspakke met aktetasse, besig om besigheid te praat op hul "Blue tooths" of besig om 'n bagel te koop vir 'n vinnige ontbyt so in die hardloop.

Dan is daar die baie ontwerperswinkels in 5th Avenue: Prada, Elizabeth Arden, Tiffany and Co, Calvin Klein, Gucci, Armani...ek het al daarvan gehoor, maar kon dit nog nie regtig bekostig het nie... Maar daar is darem ook Chinatown wat meer bekostigbaar is en Little Italy, SOHO en die winkels in die Garment district.


Besienswaardighede is daar baie. Dinsdag het ons 'n juis bustoer gehad wat ons na van die belangrikstes geneem het - die Empire State building en die Rockerfeller gebou, Statue of Liberty, Central Park, Wall street, die 9/11 terrein en Time Square. Verskeie kulturele besienswaardighede kan besoek word en dit is inderdaad 'n uitdaging om te besluit watter Broadway show om te gaan kyk - hier het ek ongelukkig op uitgemis - van die ander lede van ons groep het na Phantom of the Opera gaan kyk, maar ek en my groepie het op die verkeerde subway geland en was toe te laat! Ons was darem by die American Museum of Natural History en by die New York Public Library. Daar is 'n groot verskeidenheid kunsmuseums en biblioteke in die stad.


Dis moeilik om nie gewig op te tel in New York nie. Die kos is "to die for"en die wyn vanuit die boonste rakke! Ons het onder andere Spaanse en Ierse cuisine, meer informele geregte by 'n "brewery" restaurant, die "famaous New York cheesecake" en pizza en bagels gehad.


Dit spyt my egter om julle mee te deel dat ek, behalwe vir 'n moontlike afstammeling van Lassie, en Micky Mouse en Sesame (ek dink) geen ander celebrities gesien het nie - nie eers in 5th Ave of Central Park nie! Ons het darem president Obama se helikopter (en ek dink so 75% van die polisiemag) vanaf 'n afstand gesien land.


New York was inderdaad 'n (groot, nee, BAIE groot) belewenis!

No comments:

Post a Comment